بررسی تخصصی گوشی موبایل جی پلاس مدل T10

نویسنده obbo
دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده
برچسب ها: بدون برچسب
دیدگاه: 0 دیدگاه
انتشار در تاریخ : می 24, 2021

بررسی تخصصی گوشی موبایل جی پلاس مدل T10

جی پلاس از جمله برندهای تلفن همراه ایرانی است که در سال‌های اخیر گوشی‌های مناسبی را به بازار عرضه کرده است. شاید با خودتان بگویید که برندهای ایرانی مخصوصاً در زمینه‌ی موبایل حرفی برای گفتن ندارند اما اگر از آن دسته افراد هستید که هر چند سال یک بار به دنبال تعویض گوشی هستند، ما بعنوان پیشنهاد گوشی‌های برند ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم. کمپانی جی پلاس در آخرین عرضه‌های خود گوشی مدل T10 را تولید کرده و آن را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار داده است. در این مقاله قصد داریم در خصوص موبایل جی پلاس مدل T10 صحبت کنیم و شما را با ویژگی‌های بسیار خوب آن آشنا نماییم تا چنانچه زمانی به یک گوشی هوشمند با یک قیمت مناسب نیاز داشتید، گزینه مدنظر امروز ما را هم در میان گزینه‌های دیگرتان بررسی کنید.

طراحی موبایل جی پلاس مدل T10

از ویژگی‌های بسیار مهم گوشی‌های برند جی پلاس خوش‌دست بودن آنهاست که این قابلیت در موبایل جی پلاس مدل T10 بیشتر نمود پیدا کرده است. البته با این وجود، طراحی این گوشی به سبک کاملاً معمولی در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های ظاهری این گوشی وجود حاشیه‌های زیاد نمایشگر از قسمت‌های بالا و پایین است. به طور کلی این گوشی در ابعاد 148 در 71 در 9 طراحی شده است. ضمناً موبایل جی پلاس مدل T10 در ردیف گوشی‌های سبک؛ با وزن 150 گرم قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی اثر انگشت فوق العاده‌ آن است که عملکرد کاملاً سریعی دارد.

دوربین موبایل جی پلاس مدل T10

اگر خواهان یک دوربین نسبتاً مناسب از گوشی هستید، موبایل جی پلاس مدل T10 می‌تواند نیازهایتان را برآورده کند. 13 مگاپیکسل کیفیت دوربین اصلی این گوشی است که اگر چه قوی به نظر نمی‌آید اما عکس‌های خوبی می‌توان با آن گرفت. ضمناً این گوشی یک دوربین با کیفیت 5 مگاپیکسلی نیز دارد که برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که در مکان‌هایی که نور به اندازه کافی نباشد، ممکن است تصاویر یا ویدئوهای ضبط شده با کیفیت کمتری به ثبت برسند که البته با توجه به قیمت مناسب این گوشی که میان‌رده به حساب می‌آید، چندان مورد عجیبی نخواهد بود.

سخت افزار موبایل جی پلاس مدل T10

همانطور که گفتیم موبایل جی پلاس مدل T10 از گوشی‌های ارزان قیمت شرکت جی پلاس محسوب می‌شود، بنابراین دارای سخت افزارهای حرفه‌ای نیست. البته این حرف به معنای ناکارآمدی این گوشی نخواهد بود. به طور کلی تراشه استفاده شده در این مدل از جی پلاس UNISOC SC9863A نام دارد و پردازنده تعبیه شده در آن نیز هشت هسته‌ای است. توصیه می‌کنیم در استفاده از این گوشی به طور همزمان بیش از 5 برنامه را اجرا نکنید، چرا که در این صورت ممکن است با کندی مواجه شوید. ضمناً حافظه‌ی داخلی این گوشی نیز 16 گیگابایت و در صورت نیاز یک رم 2 گیگ هم قابل افزودن خواهد بود.

باتری موبایل جی پلاس مدل T10

برای این گوشی از برند جی پلاس، یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است که توانایی کار کردن با آن تا یک شبانه‌روز را نیز به شما خواهد داد. استفاده از بازی‌های با گرافیک متوسط و وب‌گردی بدون هیچ مشکلی قابل انجام خواهد بود. ضمناً توصیه می‌کنیم در زمان کار با گوشی، نور صفحه نمایش را به صورت 50 درصد استفاده کنید تا شارژ گوشی به اندازه مصرف شود. گفتنی است که برای شارژ کردن مجدد موبایل جی پلاس مدل T10 باید حداقل دو ساعت زمان صرف کنید چرا که این موبایل قابلیت شارژ سریع را ندارد.

منبع: https://obbo.ir/ProductDetail/3525/G-Plus-گوشی-موبایل-جی-پلاس-مدل-T10-دو-سیم-کارت-ظرفیت-16-گیگابایت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بستن نسخه قابل چاپ