خرید ارزان گوشی موبایل نوکیا C2

خرید ارزان گوشی موبایل نوکیا C2

نوکیا به عنوان یکی از برندهای مطرح تلفن همراه در جهان است که دارای گوشی‌های باکیفیت زیادی است که مورد استفاده کاربران قرار می‎‌گیرد. این شرکت فنلاندی با تولید گوشی‌های باکیفیت و رعایت استاندارد‌های روز توانسته است سهم مناسبی از بازارهای جهانی را کسب نماید. برند نوکیا در جهان دارای میلیون‌ها طرفدار است که کاربران می‌توانند با خرید هر یک از گوشی‌های قدیمی و جدید این شرکت از کیفیت، دوام و طراحی جذاب بهره مند شوند.

هر یک از موارد گفته شده برای گوشی‌های برند نوکیا به عنوان یک اصل شناخته می‌شود. در واقع شاخصه اصلی خط تولید گوشی‌های برند نوکیا، تولید گوشی‌های باکیفیت، با دوام و دارای طراحی جذاب است. نوکیا در سال‌های اخیر با تغییر رویه خود توانسته است گوشی‌های باکیفیت دیگری را برای رقابت با رقبای خود تولید و روانه بازار کند. پیشرفت علم و تکنولوژی در سال‌های اخیر باعث شده است تا تغییرات مختلفی در سبک گوشی‌های هوشمند ایجاد شود.

همگام با پیشرفت تکنولوژی

هر برندی برای رسیدن به موفقیت باید بتواند بازارهای جهانی را به خوبی رصد نماید. آنالیز دقیق رقبا این امکان را به تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند می‌دهد که بتوانند با ایده پردازی صحیح از بازارهای جهانی و نیاز مشتریان، تولیدات خود را به شکل مؤثرتری افزایش دهند. نوکیا پس از یک دوره سکوت در تولید گوشی‌های هوشمند، در سال‎های اخیر توانسته است مدل‌های مناسبی را تولید و روانه بازار نمایند. از گوشی‌های قدیمی این شرکت که مربوط به سال‌های 2019 است می‌توان به مدل Nokia 105 دو سیم کارت اشاره کرد. این گوشی با داشتن ظاهر مناسب و دکمه‌های فیزیکی به عنوان یکی از گوشی‌های محبوب این برند است.

با تغییرات انجام شده در سبک تولیدات برند نوکیا، این شرکت فنلاندی با بهره گیری از عناصر هوشمند به تولید گوشی‌های اسمارت پرداخته است. از گوشی‌های هوشمند این برند می‌توان به مدل Nokia C2، مدل Nokia 2.3 و نوکیا 5.3 اشاره کرد. هر کدام از مدل‌های گفته شده دارای سخت افزار متفاوت است که می‌تواند نیاز کاربران را به خوبی مرتفع نماید. در این بخش از مقاله می‌خواهیم به صورت خاص گوشی نوکیا مدل C2 را بررسی کنیم.

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia C2

برند نوکیا در سال 2020 از یکی از گوشی‌های میان رده خود رونمایی کرد که نام آن نوکیا C2 است. این گوشی از سری ساخت گوشی‌های مدل C است که به نسبت نسخه‌های قبلی دارای پیشرفت‌های مخصوص به خود است. یکی از تغییرات کلی که در این زمینه انجام شده است می‌توان به قابلیت ساپورت اینترنت نسل LTE اشاره کرد. شاید این تغییر در نسخه جدید گوشی نوکیا C2 برای بسیاری از کاربران کاربردی و حائز اهمیت باشد.

جنس بدنه به کار رفته در این گوشی پلاستیکی است که بسیاری از افراد این گونه بدنه‌ها را نمی‌پسندند. گوشی نوکیا C2، به صورت پیش فرق دارای رم 1 و نسخه اندروید 9 پای است. این نسخه از اندروید به دلیل داشتن امکانات مختلف، توانسته است نیاز کاربران را به خوبی مرتفع نماید. گوشی‌های برند نوکیا در بیشتر اوقات، به صورت اندروید خام منتشر می‌شوند چرا که اندروید خام بدون دستکاری بوده و بسیار سبک و روان است.

با توجه به این که این گوشی از سخت افزار نسبتا متوسطی بهره می‌برد، افراد برای انجام برخی از کارهای سبک می‌توانند این گوشی را جهت خرید مد نظر داشته باشند. اگر اهل بازی‌های سنگین گرافیکی هستید بهتر است از خرید این گوشی صرف نظر کنید. گوشی نوکیا C2 برای انجام کارهای سبک روزانه توصیه می‌شود. سازندگان گوشی Nokia C2 با استفاده از پنل IPS توانسته‌اند، صفحه نمایش این گوشی را نسبت به رقبا در یک وضعیت مناسب‌تری قرار دهند. نمایش کلیپ و تماشای فیلم و سریال در پنل HD+ این گوشی بسیار لذت بخش خواهد بود و نیاز شما را به خوبی پوشش می‌دهد.

بررسی باتری گوشی Nokia C2

نوکیا در گوشی C2 از یک باتری 2800 میلی آمپر استفاده کرده است. با توجه به سبک بودن نسخه اندروید به کار رفته در این گوشی می‌توان انتظار داشت که برای مصرف روزانه، جوابگو است. باتری 2800 میلی آمپر نوکیا C2 فاقد شارژ سریع است و برای این که بتوانید گوشی را از صفر تا صد شارژ کنید باید زمان بیشتری را اختصاص دهید. در مجموع باتری گوشی تعبیه شده در این مدل، برای 24 ساعت فعالیت سبک و روزمره بسیار مناسب است.

جمع بندی

زمانی که بخواهید گوشی مناسب نیاز خود را خریداری کنید بهتر است ابتدا، گوشی را از منظر مختلف بررسی کنید. گوشی Nokia C2 به عنوان یک گوشی میان رده شناخته می‌شود که برای افرادی که قصد دارند تا با یک هزینه معقول، گوشی هوشمند کاربردی داشته باشند مناسب است. این گوشی با داشتن سخت افزار متوسط و باتری 2800 میلی آمپری قادر است نیاز کاربران را به شکل روزانه مرتفع نماید. خرید گوشی Nokia C2 در فروشگاه‌های مختلف نظیر فروشگاه Obbo.ir امکان پذیر است. این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی و فیروزه‌ای تولید و روانه بازار شده است.

برای خرید ارزان گوشی موبایل نوکیا C2 اینجا کلیک کنید

 دیدگاه خود را بنویسید 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


 © 2024 - موبایل هوشمند