خرید گوشی موبایل جی پلاس مدل P10

نویسنده obbo
دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده
برچسب ها: بدون برچسب
دیدگاه: 0 دیدگاه
انتشار در تاریخ : می 24, 2021

 

در گذشته محصولات ایرانی از کیفیت چندانی برخوردار نبوده‌اند اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی کلیه‌ی شرکت‌های ایرانی پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند که از جمله می‌توان به کمپانی جی پلاس  که گوشی‌های موبایل را عرضه می‌کند اشاره کرد. این شرکت توانسته است با تولید گوشی‌های با کیفیت، قدمی بسیار مهم در این راه بردارد که گوشی جی پلاس مدل P10 یکی از بهترین‌ها در این حوزه محسوب می‌شود. حال اگر قصد دارید که از یک گوشی کاملاً ایرانی بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم مقاله‌ی امروز ما را که در راجع به ویژگی‌های گوشی جی پلاس P10  است را از دست ندهید.

سادگی گوشی جی پلاس مدل P10

از اولین ویژگی‌های گوشی جی پلاس مدل P10 می‌توان به سادگی آن اشاره کرد. زمانی که این گوشی را دست‌تان قرار می‌دهید، انگار کاملاً مطابق با دستان‌تان طراحی شده است چرا که حس بسیار خوبی به شما القا می‌شود. همچنین با در نظر گرفتن دوربین‌های سه‌گانه که در مکان‌های مناسبی از گوشی قرار داده شده‌اند احساس بدقلقی به شما دست نمی‌دهد. ضمناً لمس این گوشی نیز به راحتی قابل انجام است و با کوچکترین حرکت می‌توانید برنامه‌های مختلف را در اختیار داشته باشید و یا دستورات صادر شده توسط شما در کسری از ثانیه برای‌تان اجرا خواهد شد.

نمایشگر گوشی جی پلاس مدل P10

گوشی‌هایی که شرکت جی پلاس تولید کرده است، از لحاظ نمایشگر در حد متوسط است. اما با ساخت گوشی جی پلاس مدل P10 نگاه‌ها به این قضیه متفاوت شده است چرا که کیفیت صفحه نمایش این مدل از گوشی به طرز شگفت انگیزی افزایش یافته است به طوری که به هیچ عنوان قابل قیاس با مدل‌های Q10 یا T10 نخواهد بود. گفتنی است که این مدل از گوشی دارای نمایشگر با دقت 1560 در 720 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی آن نیز در حد 269 پیکسل است. به طور کلی اکثر مشکلاتی که در نمایشگر دیگر گوشی‌‌های جی پلاس وجود داشته است در مدل P10 برطرف شده است.

دوربین گوشی جی پلاس مدل P10

یکی از مواردی که در گوشی جی پلاس مدل P10 به طرز چشم‌گیری تغییر کرده است، کیفیت دوربین آن است. اگر با گوشی‌های مدل Q10 یا T10 جی پلاس کار کرده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که کیفیت فیلمبرداری یا عکاسی آن بسیار ضعیف بوده است. اما کمپانی جی پلاس در اقدامی انتحاری به رفع این مشکل اقدام کرده است به طوری که تفاوت‌ها کاملاً مشهود است. دوربین جی پلاس مدل P10 دارای سه دوربین است که هر کدام از آنها از رزولوشن‌های 13، 5 و 2 مگاپیکسل برخوردار است. گفتنی است که اگر سلفی‌های مناسبی می‌خواهید می‌توانید بر روی این گوشی حساب ویژه‌ای باز کنید.

حافظه گوشی جی پلاس مدل P10

همیشه حافظه‌ی یک گوشی برای کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین علت شرکت جی پلاس در این مورد سنگ تمام گذاشته است و با قرار دادن قابلیت حافظه داخلی 32 گیگابایت، خیال کاربران را از لحاظ حافظه گوشی راحت کرده است. البته در کنار این می‌توان از یک رم اضافی نیز استفاده کرد. بنابراین اگر اهل گشت و گذار در فضای اینترنت هستید و ذخیره کردن فایل‌های دلخواه‌ در اولویت‌تان است، به راحتی می‌توانید از حافظه بسیار خوب گوشی جی پلاس مدل P10 استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که به طور کلی گوشی‌های برند جی پلاس هیچوقت مشکل حافظه نداشته‌اند، با این حال مدیریت این کمپانی در تولید گوشی‌های بروزتر، این امکان را با وسواس بیشتری در اختیار کاربران قرار داده است.

برای خرید گوشی موبایل جی پلاس مدل P10 اینجا کلیک کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بستن نسخه قابل چاپ