قیمت گوشی موبایل galaxy a51

نویسنده obbo
دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده
برچسب ها: بدون برچسب
دیدگاه: 0 دیدگاه
انتشار در تاریخ : می 24, 2021

قیمت گوشی موبایل galaxy a51

گوشی ای 51 یکی از گوشی‌های شرکت سامسونگ است که دارای صفحه نمایش بزرگ و برچسب قیمتی مناسب است که افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند این گوشی قدرتمند را خریداری کنند. سامسونگ در گوشی‌های سری A سعی کرده است تا امکانات قابل توجهی را در درون گوشی قرار دهد. سامسونگ گلکسی ای 51 را در ماه دسامبر 2019 برای علاقه‌مندان به گوشی‌های میان رده معرفی کرده است.

بررسی گوشی گلکسی a51 نشان می‌دهد که این گوشی با توجه به امکانات خود دارای ارزش خرید بالایی است تا کاربران بتوانند یک ترکیب عالی و ایده‌ال را برای استفاده روزمره داشته باشند. در ادامه به بررسی سخت افزار و نرم افزار این گوشی هوشمند می‌پردازیم.

طراحی گوشی Galaxy a51

در نگاه اول می‌توان متوجه شد که گوشی فوق دارای طراحی منحصر به فردی نسبت به گوشی ای 50 است. تغییرات صورت گرفته در طراحی گوشی نسبت به نسخه قبلی بسیار مشهود است و برند کره‌ای سعی کرده است تا طراحی را ساده‌تر از گذشته نماید. وجود هول پانچ دوربین در بخش جلویی نمایشگر باعث ایجاد حاشیه‌های باریک‌تر در این گوشی شده است. جنس مواد به کار رفته در گوشی بسیار باکیفیت است و از جنس پلاستیک است. یکی از موارد مهم در طراحی گلکسی ای 51 این است که بدنه گوشی حالت لغزنده به خود نداشته و به راحتی قابل کنترل است.

وجود انحنای مختلف در طراحی گلکسی a51 به کاربران این امکان را می‌دهد که به سادگی بتوانند گوشی را در دستان خود بگیرند و از ماژول‌های دوربین و سایر بخش‌های طراحی شده به خوبی استفاده کنند. ماژول تعبیه شده دوربین به شکل مستطیلی شکل است و از زوایای مناسبی برخوردار است. با نگاه به طراحی کلی گلکسی ای 51 می‌توان گفت که این گوشی از جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت یو اس بی سی بهره می‌برد.

صفحه نمایش Galaxy a51

سامسونگ در طراحی گوشی‌های خود به صورت معمول از صفحه نمایش باکیفیت استفاده می‌نماید تا خریداران بتوانند با اطمینان خاطری بیشتری از عملکرد صفحه نمایش گوشی لذت ببرند. گوشی a51 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع سوپر امولد است که خروجی تصویر فول اچ دی را به کاربران ارائه می‌دهد. وضوح صفحه نمایشگر 1080 در 2400 است که این امر نشان می‌دهد کیفیت صفحه نمایش گوشی بسیار عالی است. وجود پنل یو شکل موجود در صفحه نمایش این گوشی باعث شده است تا در زمان مشاهده محتوا، حواس کاربر کمتر به اطراف خود پرت شود.

مشخصات نرم افزاری گلکسی a51

گوشی فوق یکی از گوشی‌های میان رده شرکت سامسونگ است که از رابط کاربری one ui 2.0 بهره می‌برد. سامسونگ در این گوشی به صورت پیش فرض از اندروید 10 استفاده کرده است تا رابط کاربری قرار داده شده سبک و زیبا باشد. وجود اندروید 10 باعث می‌شود تا بسیاری از امکانات متنوع در گوشی سامسونگ ای 51 قرار داشته باشد. از بهترین ویژگی‌های اندروید 10 می‌توان به حالت فوکوس خودکار، مسیریابی، حرکات ناوبری گوگل و غیره اشاره کرد.

وجود لانچرهای متنوع در گلکسی a51 به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند بر اساس سلیقه‌ی خود نمایشگر را به صورت مختلف کنترل کنند. وجود بخش فیلترینگ رنگ نمایشگر و ویژگی‌های شخصی سازی مختلف به عنوان یکی از نقاط قوت نرم افزاری این گوشی است.

بررسی مشخصات سخت افزاری

برند کره‌ای در تولید گوشی گلکسی ای 51 سعی کرده است تا از یک تراشه اختصاصی استفاده نماید. اگزینوس به عنوان تراشه انتخاب شده برای گوشی ای 51 است که با داشتن 6 گیابایت رم می‌تواند به آسانی از پس عملکردهای چند گانه برآید. وجود تکنولوژی دالبی در این گوشی به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند در بحث صدا و گوش دادن به موسیقی، از یک سیستم قدرتمند استفاده کنند. ویژگی‌های صدایی گوشی گلسی a51 به گونه‌ای است که باعث ایجاد صدای تماس بلند و شفاف می‌شود.

دوربین گوشی samsung a51

یکی از معیارهای خرید گوشی توسط کاربران، عملکرد دوربین آن است. شاید به جرات بتوان گفت که سامسونگ در تولید این گوشی از یک سخت افزار مناسب در دوربین استفاده کرده است. وجود بخش‌های ترکیبی در دوربین گوشی فوق باعث شده است تا عکس‌های خروجی بسیار شفاف و رضایت بخش باشد. سامسونگ ای 51 اولین گوشی هوشمند سامسونگ به شمار می‌رود که به یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین اصلی گوشی دارای کیفیت 48 مگاپیکسل است که به دلیل داشتن قابلیت‌های اولتراواید می‌تواند تصاویر فوق العاده را ضبط نماید.

باتری گوشی a51

سامسونگ در این galaxy a51 از یک باتری 4000 میلی آمتری استفاده کرده است تا کاربران بدون دغدغه بتوانند یک روز کامل از گوشی استفاده کنند. شارژ سریع 15 واتی نیز به کاربران کمک خواهد کرد تا اسمارت فون هوشمند خود را در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ نمایند. در واقع گوشی فوق تنها به دو ساعت زمان نیاز دارد تا از 0 تا 100 شارژ شود.

جمع بندی

با توجه به مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی Galaxy a51 می‌توان به جرات بیان کرد که گلکسی ای 51 با داشتن برچسب قیمتی 270 دلاری، ارزش خرید بالایی دارد. اگر به دنبال یک گوشی با سخت افزار قوی و امکانات متنوع هستید و در عین حال می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید بهتر است خرید این ای 51 را مدنظر قرار دهید.

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


خوش آمدید , امروز پنج‌شنبه, مارس 28, 2024