مشخصات فنی گوشی موبایل جی پلاس مدل Q10

نویسنده obbo
دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده
برچسب ها: بدون برچسب
دیدگاه: 0 دیدگاه
انتشار در تاریخ : می 24, 2021

مشخصات فنی گوشی موبایل جی پلاس مدل Q10

از جمله شرکت‌های مشهور در ایران که در زمینه تولید انواع محصولات فعالیت می‌کند، گلدیران است. این شرکت زیرمجموعه‌های زیادی دارد که از جمله می‌توان به کمپانی جی پلاس اشاره کرد که به تولید انواع و اقسام گوشی تلفن همراه مشغول است. شاید گمان کنید که استفاده از تلفن‌های همراه ایرانی بصرفه نباشد و یا اینکه از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند اما در این مطلب می‌خواهیم خلاف این مسئله را به شما ثابت کنید.

در کنار این موارد شاید بسیاری از افراد حاضر باشند که با قیمت‌های نسبتاً پایین از یک گوشی کاملاً مناسب از هر لحاظ، استفاده کنند که در این صورت می‌توان روی گوشی‌های ایرانی حساب ویژه‌ای باز کرد. بعنوان مثال  گوشی موبایل جی پلاس مدل Q10 از جمله تلفن‌های همراه با کیفیتی است که در کنار قیمت مناسبی که دارد دارای امکانات مناسبی است که حداقل تا 2 سال می‌توانید آن را نگهداری کنید. حال اجازه دهید به ویژگی‌های مهم این گوشی موبایل از برند جی پلاس بپردازیم.

معرفی گوشی موبایل جی پلاس مدل Q10

این مدل از گوشی برند جی پلاس دارای یک‌سری امکانات مناسب است که افرادی که علاقه‌ای به ریخت و پاش و هزینه‌های اضافی برای خرید تلفن همراه ندارند، می‌توانند از آن استفاده کنند. ضمناً با توجه به قیمت بسیار خوب گوشی موبایل جی پلاس مدل Q10 از جمله انتخاب‌های بصرفه برای خرید یک تلفن همراه مناسب است. این گوشی موبایل ایرانی دارای امکانات زیر است:

·       طراحی گوشی موبایل جی پلاس مدل Q10

طراحی کلی این مدل از گوشی جی پلاس، نسبت به دیگر تولیدی‌های این شرکت بروزتر بوده و بدنه‌ی آن را پلاستیک در بر گرفته است. وزن تقریبی این گوشی در حدود 177 گرم است و در اندازه‌های 159 در 78 و 7 میلی‌متر در نظر گرفته شده است. گفتنی است که این گوشی دو سیم کارته بوده  که البته یک نقطه ضعف بزرگ دارد که نمی‌توان از هر دو سیم کارت بهمراه حافظه رم به صورت همزمان استفاده کرد. با این حال اگر حافظه‌ی رم اضافی نیاز ندارید، مشکلی چندانی نخواهید داشت. ضمناً در قسمت راست این گوشی کلیدهای صدا و پاور تعبیه شده و دوربین آن نیز در پشت گوشی قرار داده شده است.

·       نمایشگر گوشی موبایل جی پلاس مدل Q10

صفحه نمایش یک گوشی به دلیل آنکه بیش از هر چیزی قابل لمس‌تر است، باید از کیفیت بیشتری برخوردار باشد. شرکت جی پلاس برای گوشی مدل Q10 یک نمایشگر 26 اینچی از نوع IPS در نظر گرفته است که رزولوشن آن در حد 1520 در 720 است. در واقع زمانی که با این گوشی کار می‌کنید، مشکل چندانی را در خصوص اجرا و نمایش برنامه‌ و حتی بازی‌ها نخواهید داشت و به طور واضح می‌توانید تصاویر و ویدئوهای مختلف را مشاهده کنید. گفتنی است که تراکم نمایشگر این گوشی در حد 269 پیکسل است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


خوش آمدید , امروز پنج‌شنبه, مارس 28, 2024