بررسی گوشی‌ پوکو m3

بررسی گوشی‌ پوکو m3

بررسی گوشی‌ پوکو m3

پوکو به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های برند شیائومی است که با توجه به نوع طراحی خود توانست در میان افراد جوان از محبوبیت زیادی برخوردار شود. کسانی که به گیمینگ علاقه‌مند هستند به سراغ خرید این گوشی هوشمند از برند شیائومی می‌روند. شیائومی در تولید گوشی‌ پوکو از یک طراحی کاملا اختصاصی و منحصر به فرد استفاده کرد تا نسل جوان را به خود جذب نماید. این گوشی به عنوان یک کالای لوکس شناخته می‌شود و زمانی که گوشی را در دستان خود بگیرید متوجه خاص بودن طراحی آن شوید.

بدنه و جنس فریم گوشی از پلاستیک فشرده باکیفیت است که طراحی آن را خاص‎تر می‌نماید. ماژول دوربین گوشی به گونه‌ای کاملا انحصاری طراحی شده است تا کاربران بدانند با یک گوشی منحصر به فرد روبرو هستند. در پنل پشتی گوشی خبری از سنسور اثر انگشت نیست تا شیائومی توانسته باشد در تولید poco m3 از یک طراحی ادغام شده استفاده نماید. سنسور اثر انگشت در کنار بدنه گوشی تعبیه شده است که این امر باعث زیباتر شدن آن می‌شود.

ابعاد این گوشی به گونه‌ای است که کاربران در زمان بازی‌های گرافیکی می‌توانند لذت دو چندانی از سایز صفحه نمایش گوشی ببرند. آپشن‌های رنگی زیادی در گوشی تعبیه شده است که باعث القای حس منحصر به فرد بودن را به کاربر می‌دهد.

گوشی Poco m3 ضد آب بوده نیست اما در برابر قطرات آب مقاوم است. افرادی که به دنبال خرید یک گوشی با صفحه نمایش 6.53 اینچ و سخت افزار مناسب هستند می‌توانند خرید این گوشی را در برنامه خود قرار دهند.

از نقاط قوت گوشی می‌توان به قیمت بسیار عالی و ارزش خرید بالا، طراحی لوکس و منحصر به فرد، باتری قدرتمند، دوربین باکیفیت و عملکرد عالی در بازی‌ها اشاره کرد.
برای خرید شیائومی پوکو m3 اینجا کلیک کنید

 دیدگاه خود را بنویسید 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


 © 2024 - موبایل هوشمند