بررسی گوشی شیائومی redmi note 9

نویسنده obbo
دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده
برچسب ها: بدون برچسب
دیدگاه: 0 دیدگاه
انتشار در تاریخ : ژوئن 6, 2021
بررسی گوشی شیائومی redmi note 9

بررسی گوشی شیائومی redmi note 9

گوشی مورد بحث دیگری که در این مطلب تصمیم به بررسی آن گرفته‌ایم، شیائومی ردمی نوت 9 است. اگر چه گوشی‌های شیائومی چند سالی است که به صورت گسترده در بازار عرضه می‌شوند اما به سرعت در میان کاربران محبوب شده‌اند که یکی از آنها redmi note 9 است که در ادامه به توضیحاتی درباره‌ی مشخصات آن خواهیم پرداخت:

·       طراحی و ساخت

بدنه گوشی redmi note 9 از پلاستیک ساخته شده و فقط قسمتی از آن را شیشه در بر گرفته است. در این گوشی از یک سنسور اولتراسونیک برای تشخیص اثر انگشت استفاده شده که این موضوع منجر به کاهش هزینه‌های جانبی برای تولید آن شده است. همچنین ناگفته نماند که در قسمت بالای این گوشی یک بلستر IR وجود دارد که از آن می‌توان بعنوان یک کنترل از راه دور بهره برد.

·       نمایشگر

از خصوصیت اصلی نمایشگر گوشی redmi note 9 می‌توان به نداشتن ویژگی OLED اشاره کرد. در واقع نمایشگر این گوشی به شکل یک ال سی دی تقریباً بزرگ 6.5 اینچی در نظر گرفته شده است که رزولوشن آن فول اچ دی است. گفتنی است که برای این گوشی که از قیمت بسیار خوبی برخودار است، استفاده از یک LCD ارزان قیمت کاملاً ایده‌آل خواهد بود.

·       دوربین

گوشی redmi note 9 از چهار گوشی برخوردار است که هر کدام از آنها دارای کیفیت مختص به خود هستند. دوربین اصلی این گوشی دارای 48 مگاپیکسل بوده و دیگر دوربین‌های آن نیز به ترتیب دارای 12، 8 و 2 مگاپیکسل است. با استفاده از گوشی ردمی نوت 9 می‌توانید سلفی‌های مناسبی ثبت کنید. از قابلیت‌های منحصربفرد دوربین گوشی redmi note 9 می‌توان به فوکوس لمسی، عکس‌برداری پانوراما و سنسور تشخیص فاز اشاره کرد.

برای خرید شیائومی ردمی نوت 9 اینجا کلیک کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بستن نسخه قابل چاپ