موبایل نوکیا مدل Nokia 5.3

نویسنده obbo
دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده
برچسب ها: بدون برچسب
دیدگاه: 0 دیدگاه
انتشار در تاریخ : ژوئن 6, 2021

نوکیا از جمله برندهای گوشی تلفن همراه است که سابقه‌ای طولانی دارد و از دیرباز مورد توجه علاقمندان قرار داشته است. زیبایی، خوش‌دستی، امکانات بسیار فوق العاده و طراحی‌های شیک از جمله ویژگی‌های معمولی گوشی‌های این برند محسوب می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی کمپانی نوکیا بر آن شد که گوشی‌های هوشمند بیشتری را تولید و عرضه کند که در حال حاضر می‌توان از موبایل نوکیا مدل Nokia 5.3 بعنوان یکی از بهترین تلفن‌های همراه این برند اشاره کرد.

اگر در حال حاضر قصد خرید گوشی از برند نوکیا را دارید و برای انتخاب مدل آن دچار سردرگمی شده‌اید، توصیه می‌کنیم مقاله‌ی امروز ما را از دست ندهید چرا که می‌خواهیم اطلاعات بسیار خوبی را از گوشی نوکیا مدل Nokia 5.3 به شما ارائه دهیم.

طراحی موبایل نوکیا مدل Nokia 5.3

در طراحی گوشی نوکیا مدل Nokia 5.3 طرح‌های مبتکرانه‌ای دیده نمی‌شود، با این حال بسیار زیبا در نظر گرفته شده است. در کناره‌های این موبایل خمیدگی‌های جالبی ترتیب داده شده است که در کنار اینکه ظاهر کلی گوشی را از بین نبرده است، حتی با یک نگاه به آن می‌توان متوجه جذابیت آن شد. قسمت دوربین این گوشی در یک فضای دایره‌ای شکل قرار داده شده است و دکمه‌ی پاور آن نیز با نشانگر ال ای دی که دارد نوتیفکشن‌ها را به نمایش در خواهد آورد. سنسور اثر انگشت این مدل از نوکیا نیز دقیقاً زیر دوربین تعبیه شده است که کار را برای کاربران به جهت باز کردن قفل گوشی راحت کرده است.

دوربین موبایل نوکیا مدل Nokia 5.3

نوکیا مدل Nokia 5.3 دارای یک دوربین 4 گانه است که هر کدام از لنزهای آن به ترتیب دارای کیفیت 13، 5 و 2 مگاپیکسل است. از ویژگی‌های این دوربین این است که تصاویر ضبط شده در محیط‌های روشن کاملاً قابل قبول خواهد بود اما زمانی که شدت نور کاهش یابد و یا حتی سوژه‌های عکاسی به حرکت درآیند، کیفیت تصاویر گرفته شده پایین خواهد آمد. از دیگر ویژگی‌های دوربین نوکیا مدل Nokia 5.3 می‌توان به هوش مصنوعی بالای آن به جهت تشخیص اشیا اشاره کرد. ضمناً اگر خواهان یک دوربین با حفظ جزئیات تصاویر هستید، می‌توانید از گوشی نوکیا مدل Nokia 5.3 بهره ببرید.

صفحه نمایش موبایل نوکیا مدل Nokia 5.3

کیفیت مناسب نمایشگر این گوشی با توجه به قیمت آن یک انتخاب ایده‌آل خواهد بود. در واقع نمایشگر نوکیا مدل Nokia 5.3 6.5 اینچ است که از رزولوشن 720 در 1600 برخوردار است. اگر چه در ظاهر ممکن است گمان کنید صفحه نمایش این گوشی عملکرد مناسبی را نخواهد داشت اما زمانی که آن را از نزدیک مشاهده می‌کنید، به اشتباه‌تان پی خواهید برد. در کنار مزایای عنوان شده، اگر قصد داشته باشید ویدئوهایی را ببینید که عرض چندانی ندارند، با توجه به اینکه نسبت تصویر نوکیا مدل Nokia 5.3 در حدود 20:9 است، ممکن است دچار مشکل شوید. به طور کلی نمایشگر این گوشی از دیدگاه مصرف کنندگان در حد قابل قبول توصیف شده است.

عمر باتری موبایل نوکیا مدل Nokia 5.3

باتری تعبیه شده در گوشی نوکیا مدل Nokia 5.3 به شما این امکان را می‌دهد که با خیال راحت حتی برای یک روز بدون هیچ دغدغه‌ای از آن استفاده کنید. این باتری که ظرفیتی در حدود 4 هزار میلی آمپر دارد با توجه به قیمت گوشی کاملاً با ارزش بوده که اگر در هنگام کار با آن، از برنامه‌هایی مانند GPS استفاده نکنید، لازم نیست در بازه‌های زمانی کوتاه، آن را به دستگاه شارژ بزنید. البته ناگفته نماند که اگر این گوشی به شارژ مجدد نیاز داشته باشد، امکان استفاده از شارژ سریع برای این گوشی میسر نخواهد بود و حداقل باید 2 الی 3 ساعت زمان را صرف شارژ شدن کامل نوکیا مدل Nokia 5.3 کنید.

حافظه موبایل نوکیا مدل Nokia 5.3

32 گیگ حافظه از دیگر امکانات این گوشی از برند نوکیا محسوب می‌شود که دیگر استفاده از رم را برای کاربران الزام نمی‌کند. از ویژگی‌های حافظه‌ی این گوشی می‌توان به اجرای سریع برنامه‌ها بعد از ارسال دستور اشاره کرد. حتی اگر تمامی برنامه‌های دلخواه را بخواهید در حافظه‌ی این گوشی نصب کنید، بدون آنکه مشکل کندی ایجاد شود، در دسترس‌تان قرار خواهند داشت. توصیه می‌کنیم که اگر شما هم از آن دسته از کاربران هستید که حافظه به اندازه‌ی یک گوشی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید از نوکیا مدل Nokia 5.3 استفاده کنید.

قیمت موبایل نوکیا مدل Nokia 5.3

قیمت یک گوشی همراه با توجه به امکاناتی که دارد، تعیین می‌شود. اگر چه گوشی نوکیا مدل Nokia 5.3 از گوشی‌های حرفه‌ای این برند محسوب نمی‌شود اما می‌توان آن را در ردیف گوشی‌های مناسب میان‌رده در نظر گرفت و با توجه به امکانات مناسبی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد از قیمت خوبی هم برخوردار است. به طور کلی اگر نیاز به یک گوشی با طراحی جذاب دارید و حالا حالاها هم قصد تعویض آن را ندارید، انتخاب موبایل نوکیا مدل Nokia 5.3 می‌تواند بسیار بصرفه باشد. در هر حال برای استعلام قیمت این گوشی می‌توانید با استفاده از راه‌های در نظر گرفته شده با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


خوش آمدید , امروز جمعه, آوریل 19, 2024