گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A71

نویسنده obbo
دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده
برچسب ها: بدون برچسب
دیدگاه: 0 دیدگاه
انتشار در تاریخ : ژوئن 6, 2021
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A71

شرکت سامسونگ با معرفی گوشی Galaxy A71 توانست یک گوشی میان رده ایده‌آل برای تماشای فیلم و وبگردی را تولید و روانه بازار نماید. گلکسی ای 71 در تاریخ مارس 2019 توسط شرکت سامسونگ با ظرفیت 128 گیگ با حافظه رم 6 و 8 گیابایت معرفی شد. سامسونگ به دلیل فروش عالی گوشی‌های میان رده خود در سال 2019 توانست موفقیت زیادی در فروش این گوشی‌ها کسب نماید.

گوشی گلکسی ای 71 یک گوشی با نمایشگر بزرگ، دوربین فوق‌العاده عالی و باتری شگفت انگیز است که در ادامه به معرفی مشخصات فنی گوشی می‌پردازیم.

طراحی گوشی گلکسی ای 71

یکی از بزرگ‌ترین نمایشگرهای گوشی سامسونگ در گوشی Galaxy a71 گنجانده شده است تا کاربران بتوانند در کنار مشخصات بی نظیر صفحه نمایش از امکانات درون آن استفاه کنند. فریم گوشی از جنس پلاستیک باکیفیت است تا کاربران در هنگام دست گرفتن گوشی احساس رضایت داشته باشند. شرکت سامسونگ در بخش صفحه نمایش گوشی از نسل جدید گوریلاگلس استفاده کرده است تا کاربران با خیال راحت در زمان کار کردن با گوشی از صفحه نمایش بی نظیر آن لذت ببرند.

برند کره‌ای در طراحی گوشی گلکسی ای 71 با استفاده از روکش و طراحی جدید سعی کرده است تا جلوه بصری گوشی را از زوایای مختلف به شکل فوق العاده‌ای حفظ نماید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی ماژول دوربین آن است که به شکل مستطیل پهن طراحی شده است. در پنل پشتی گوشی فوق، سنسور اثر انگشت وجود نداشته و تنها لوگوی سامسونگ مشاهده می‌شود. دکمه پاور و تنظیم صدا نیز در بخش راست گوشی تعبیه شده است. ارگونومی گوشی فوق به گونه‌ای است که کاربران می‌توانند حس لذت زیادی را در هنگام کار کردن با گوشی به دست آورند.

نمایشگر Galaxy a71

به عنوان یکی از نقاط قوت گوشی میان رده گلکسی ای 71 می‌توان به صفحه نمایش بی نظیر آن اشاره کرد. سامسونگ از یه صفحه نمایشگر 6.7 اینچی در تولید این گوشی میان رده استفاده کرده است تا کاربران به راحتی بتوانند به تماشای فیلم مشغول شوند. فناوری صفحه نمایش گوشی از نوع Infinity-o است که در دستگاه‌های قبلی سامسونگ نیز دیده می‌شود. نوع پنل به کار رفته در صفحه نمایش گلکسی ای 71 سوپر امولد پلاس است که روشنایی بیشتر نسبت به سایر مدل‌ها دارد. وجود حسگر اثر انگشت تعبیه شده در صفحه نمایش گوشی و قفل چهره به عنوان خلاقیت شرکت سامسونگ در طراحی این گوشی محسوب می‌شود.

برای خرید گلگسی a71 اینجا کلیک کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


خوش آمدید , امروز پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024